دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی کلاس‌های اوقات فراغت موضوعی خواهند داشت جنایت هولناک در تهران به خاطر فیلم سیاه از نامادری پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۱۶ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا اوایل هفته آینده اعمال‌قانون ۱۱۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تامین لوازم خانگی نو برای ۲۲۸ خانوار سیل‌زده خراسان‌رضوی قانون حذف کیسه‌های پلاستیکی رایگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا نمی‌شود؟ کرم ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ می‌تواند محافظت پوست را تامین کند جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در شرق ایران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) علائم گرمازدگی را با شروع فصل تابستان باید جدی گرفت بیماری کاوازاکی یک بیماری التهابی که در کودکان شایع است از خطرات تزریق بوتاکس تقلبی چه می‌دانید؟ جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد حدود ۵۰ درصد مبتلایان به فشار خون بالا از بیماری خود بی خبرند! غلبه بر استرس و اضطراب با شربت زعفران و سنبل الطیب واژگونی اتوبوس در اتوبان قم- تهران یک فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت
سرخط خبرها

هماهنگی برای اعزام خانواده‌های شهدا و جانبازان به حج تمتع

  • کد خبر: ۲۶۱۷۴
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
هماهنگی برای اعزام خانواده‌های شهدا و جانبازان به حج تمتع
جلسه مشترک معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون سازمان حج و زیارت برای هماهنگی‌های لازم جهت اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع برگزار شد.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد در این جلسه ضمن ارائه نکاتی در خصوص سهمیه‌های ویژه اعزام ایثارگران به حج تمتع سال جاری گفت: سفر سال گذشته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع به خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: توجه به ارتقای ابعاد فرهنگی این سفر معنوی در اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
اکبر رضایی، معاون سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اسکان، تغذیه و ظرفیت کاروان‌ها گفت: جانبازان گرانقدر برای حضور در مراسم حج نیاز به شرایط و خدمات خاصی دارند و همواره تلاش شده است تا این شرایط به خوبی مهیا شود.
وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: این بیماری باعث ایجاد محدودیت در بسیاری از مسائل شده است و ممکن است به همین دلیل در سال جاری امکان برگزاری مراسم حج تمتع وجود نداشته باشد، اما در صورت برقراری مراسم به طور قطع موارد مربوط به کاروان‌های ویژه جانبازان به خوبی اجرایی می‌شود.
براساس این گزارش، این دیدار با حضور سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد و حمیدرضا شمس رئیس اداره اردو و حج بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت در این سازمان برگزار شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->